Marketing w branży gamingowej

Jak dotrzeć do jednych z najbardziej wymagających konsumentów na rynku, jakimi są gracze?Jak nadążyć za rozwijającym się światem gier, nie tracąc tego co w gamingu najważniejsze? Znamy odpowiedź na te pytania, bo sami jesteśmy graczami.

Dołącz do nas i pozwól nam wypromować Twoją grę w sposób, który łączy intuicyjne zrozumienie gamingu z precyzyjną strategią marketingową. Razem stworzymy doświadczenia, które rezonują z sercami i umysłami graczy.

Zobacz więcej

Gramy w jednej drużynie z:

mill games
puppetswar

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wdrażamy strategie marketingowe z genem gamingu, które są kluczem do świata pełnego możliwości.

Z nami Twoje działania i gry nie tylko dotrą do odpowiednich odbiorców, ale zostaną przez nich zapamiętane. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz grę, czy chcesz wejść na wyższy level, pomożemy Ci osiągnąć ten cel.

sekcja 2 ikona reklama internetowa

Social media

sekcja 2 ikona content marketing

Reklamy internetowe

sekcja 2 ikona social media marketing

Strategie marketingowe

sekcja 2 zdjecie

dr Bartosz Mazurkiewicz
Head of Creation
15 lat budowania strategii marketingowych
30 lat jako entuzjasta gier

Wskocz z nami na wyższy level

  • Przygotujemy dla Ciebie strategię marki, strategię marketingową i charakterystykę grup odbiorców,
  • Zaplanujemy i poprowadzimy dla Ciebie kampanię reklamową na najpopularniejszych platformach: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok i X
  • Przygotujemy dla Ciebie plan komunikacji
  • Pomożemy wybrać kanały, na których warto promować Twoją grę
  • Przygotujemy grafiki, teksty, opisy i materiały wideo
  • Opracujemy harmonogram komunikacji
  • Przeszkolimy Ciebie i Twoich pracowników z tworzenia treści na social media
  • Będziemy doradzać, wspierać i czuwać nad Twoim marketingiem.

Jakub Gilge

Kuba Gilge
Head of Strategy&SEM
10 lat budowania strategii marketingowych
25 letni staż gracza

Let’s play together!

Zobacz, jak możemy pomóc Ci zaistnieć na rynku gamingowym.

Rekomendacje naszych klientów

Rozpoczęliśmy współpracę z Agencją InMarketing w sierpniu 2020. Po około roku wspólnych działań i wielu zakończonych projektach, mogę bez wahania rekomendować współpracę z zespołem. Niezależnie od wykonywanego zadania, osoby odpowiedzialne dbają o każdy szczegół. Jesteśmy informowani o postępach prac na bieżąco a i nasze uwagi są, za każdym razem uwzględniane co daje nam pewność, że InMarketing jest partnerem, któremu możemy zaufać. Działania rozpoczynaliśmy od wdrożenia naszej nowej strategii komunikacji, co dla Agencji oznaczało min. wsparcie w porządkowaniu social mediów oraz współtworzenie nowej strony korporacyjnej dla Al.Capone. W chwili obecnej InMarketing koordynuje dla nas kanały social media (Facebook, Instagram, LinkediIn), prowadzi działania w sieci reklamowej Facebook-a oraz zajmuje się suportem naszej strony WWW. Agencja InMarketing jest zespołem, na którym możemy polegać niezależnie od sytuacji.

Monika Andrychowicz

Dyrektor Operacyjny / Marketing Director, Al.Capone

Agencję znam od dawna. Jej eksperci są nie tylko przygotowani do swojej pracy pod względem teoretycznym i praktycznym, ale duże doświadczenie pozwala im w każdym projekcie dawać bardzo skuteczne rekomendacje. Ich praca przekłada się 1:1 na rozwój biznesu i wzrost sprzedaży. Warto zgłaszać się do inmarketing z każdym wyzwaniem marketingowym.

Szymon Laszewicz

Senior Digital Marketing Manager, Grant Thornton

Firma InMarketing z SUKCESEM od ponad 2 lata prowadzi dla nas kompleksowe działania marketingowe – SEO, Facebook, Google ads i Facebook ads. Specjaliści z InMarketing nie tylko rzetelnie realizują swoje zadania, ale także zawsze chętnie służą poradą i potrafią znaleźć optymalne rozwiązania napotykanych problemów. Dzięki ich działaniom udało nam się osiągnąć TOP1 pozycjonowanych fraz oraz zwiększyć naszą widoczność w sieci, co bezpośrednio przekłada się na sprzedaż naszych produktów. Polecamy współpracę z InMarketing – satysfakcja gwarantowana!

Justyna Piechocka

Dyrektor Generalny, Living-Food

Jako grupa ODITK mamy przyjemność współpracować z Karolem Siódmiakiem i Jakubem Gilge z inmarketing digital agency, którzy pełnią w naszym zespole rolę trenerów i konsultantów w zakresie marketingu internetowego. Panowie posiadają duże doświadczenie w kontekście prowadzenia kampanii reklamowych, lejków sprzedażowych oraz personal brandingu i dzielą się nim z uczestnikami naszych szkoleń, zarówno w kwestiach teoretycznych, jak i przede wszystkim praktycznych. Karol oraz Jakub współpracowali pod naszymi skrzydłami m.in z: TU Warta, PKO Bank Polski, PZU.

Iwona Skiba

Wiceprezes Zarządu, Grupa ODITK

Współpracujemy z agencją Inmarketing od ponad roku. Jest to bardzo dobry partner w biznesie. Dbałość o klienta, wychodzenie naprzeciw jego problemom, jasna komunikacja i pełne zrozumienie są tu w pakiecie. Dziękuję i polecam!

Arleta Berdychowska

Prezes Zarządu, Grupa FKD

Bardzo cenię sobie współpracę z Agencją InMarketing. Świetne wyniki kampanii reklamowych prowadzonych dla naszego sklepu magar.pl oraz znakomite podejście do klienta. W pełni polecam :)!

Wojciech Wenderski

Współwłaściciel, magar.pl

Zdecydowanie polecam współpracę z InMarketing, wszyscy pracownicy są w pełni zaangażowani oraz wykonują swoje zadania z pasją, a każdy kontakt przebiega w miłej atmosferze. Zakres współpracy m.in.: ADS, FB, grafika.

Tomasz Taraba

Dyrektor oddziału Poznań, Alpina Leasing

Już w ciągu 3 miesięcy korzystania z usług pozycjonowania i remarketingu Inmarketingu, moja strona lokalmedia.pl zwiększyła widoczność w internecie co przełożyło się na zwiększenie liczby zainteresowanych klientów.

Lukasz Dobrowolski

Dyrektor Sprzedaży, Lokalmedia

Jesteśmy niezwykle zadowoleni współpracą z Agencją InMarketing. Profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta pomogły podnieść sprzedaż w naszym sklepie Otulstopy.pl W pełni polecam!

Renata Brzostowicz

Właścicielka, Otulstopy.pl

Był to mój pierwszy kontakt z agencją marketingową i gorąco polecam. Zespół inmarketing prowadził dla mnie kampanie reklamową FacebookAds i GoogleAds i były to najlepiej wydane pieniądze na reklame:) A ich działania do dzisiaj przynoszą efekty:)

Dawid Stronka

Właściciel, buongiornovan.pl

Pragniemy wyrazić swoją pozytywną opinię o współpracy z firmą inmarketing Krzysztof Gorecki w zakresie przygotowania oraz przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych z Panią Iwą Costą. Spotkanie zostało doskonale przygotowane pod względem merytorycznym, a dzięki wiedzy i doświadczeniu Pani Iwy, uporządkowaliśmy wszystkie zagadnienia dotyczące naszej marki oraz stworzyliśmy dla niej strategię rozwoju. Atmosfera warsztatów była bardzo przyjazna i swobodna, ale jednocześnie spotkanie było niezwykle produktywne i zaowocowało obszernym dokumentem podsumowującym najważniejsze założenia kierunku rozwoju marki Idalia. Gorąco polecamy warsztaty strategiczne z Panią Iwą Costą, ponieważ są one skutecznym wsparciem w tworzeniu lepszej wersji firmy.

Andrzej Kleinert

Właściciel, IDALIA

Bardzo profesjonalne podejście do zadań. Nie ma miejsca na improwizację, działania przemyślane i dopasowane do Twoich potrzeb. Świetna komunikacja z klientem. To nie sieciówka, która robi wszystko na jedno kopyto. Usługi szyte na miarę, polecam z całego serca.

Michał Żmich

Współwłaściciel, Centrum Edukacyjne Maturita

Współpraca z InMarketing to sama przyjemność! Profesjonalne oraz terminowo wykonane zlecenia. Bieżąca współpraca przynosi efekty, a to najważniejsze.

Dominika Jaszczyk

Partner, Kancelaria PragmatIQ

Od dłuższego czasu zajmują się pozycjonowaniem mojego sklepu i jestem bardzo zadowolony. W końcu trafiłem na porządną i konkretną firmę. Cały czas fachowo doradzają i udzielają wskazówek, aby sklep sprzedawał co raz więcej. Dają od siebie więcej niż jest w umowie. Szczerze polecam!

Daniel Kwieszczuk

Właściciel, swiat-sprzatania.pl

Krzysztof tak dobrze się dogaduje z Facebookiem, że po każdej kampanii moi klienci chcą do niego kontakt. Jego praktyczna wiedza, nieuleczalna pasja do marketingu online i rozwoju osobistego sprawia, że z każdym potrafi się dogadać.

dr Monika Górska

Twórca, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego, ekspert storytellingu

Polecam współpracę z 2 powodów: 1) Duża wiedza praktyczna – skuteczność działań Krzyśka zweryfikował realny biznes. Wszystko co pokazuje sam wcześniej przetestował i sprawdził 2) Profesjonalizm – Krzysiek zawsze ocenia stosowność podjętych działań kierując się w pierwszej kolejności dobrem klienta. Obsługuje innych tak jak sam chciałby być obsługiwany.

Michał Balcerzak

Współzałożyciel, Lokalmedia oraz PDF Financial Mentoring

Współpraca z Krzyśkiem to czysta przyjemność. Oprócz profesjonalnego podejścia i szerokiej wiedzy, Krzysiek cechuje się otwartym umysłem i dobrym sercem, dzięki czemu współpraca przebiega pomyślnie na każdym poziomie. Zawsze doceniałem jego inicjatywę i zaangażowanie, dzięki któremu zarobki naszej firmy systematycznie wędrowały w górę.

Michał Pasterski

Założyciel, Life Architect i Michalpasterski.pl

Mam nietypową firmę, nietypowe usługi i potrzebowałam kogoś, kto równie nietypowo potrafi myśleć. Krzysztof potrafi wykorzystać swoją wiedzę do marketingu szytego na miarę, dzięki czemu ja śpię spokojnie, bo w końcu nie muszę „znać się na wszystkim po trochu”, tylko skupić na własnej pracy.

Angelika M. Talaga

Neuropedagog, trener rodziców, godmother.pl

W trakcie całodniowego szkolenia prowadzący z inmarketing digital agency od A do Z przeprowadził nas przez zakątki systemu Google Ads. Tematyka sama w sobie jest bardzo zawiła i czasochłonna, jednak wiedza została nam przekazane w bardzo przystępny sposób, a dodatkowym plusem był dostęp do gotowych materiałów układających zdobytą wiedzę. To było najbardziej kompleksowe szkolenie dotyczące konkretnego narzędzia z jakim się spotkaliśmy, a na jego podstawie możemy już śmiało sami stawiać pierwsze kroki w systemie Google.

Bartłomiej Bartoszewicz

CEO, Localscreens & Lokalmedia

Szkolenie z zakresu wykorzystania social mediów do marketingu firmowego uświadomiło mnie jak wielki potencjał drzemie w tym narzędziu, a obszerna wiedza przekazana przez Pana Krzysztofa pozwala mi teraz małym kosztem zwiększać sprzedaż kilkukrotnie. Jeżeli zastanawiasz się czy inwestować pieniądze w szkolenie od inmarketing, to gwarantuje że bardzo szybko się zwrócą z nadwyżką. Kawał dobrej roboty.

Michał Adamczak

współwłaściciel, Restauracja Włoska – Śrem

Krzysztof współpracował z MADE przez rok dbając o naszą obecność w mediach społecznościowych, kreując kampanie reklamowe oraz realizując zadania z obszaru e-mail marketingu. Jest zaangażowanym człowiekiem o wysokiej kulturze osobistej. Ma dobre poczucie humoru i dba o rozwój osobisty. Pracuje z oddaniem wtapiając się w zespół. Jest osobą nastawioną na szukanie kompromisowych rozwiązań.

Katarzyna Derdzińska

Partner, MADE Solutions (ob. FOR Solutions)

Polecam współpracę z firmą Inmarketing i Krzyśkiem Goreckim. Jest wiele powodów, dla których warto im zaufać: profesjonalizm, kreatywność, wysoka kultura osobista.. To wszystko sprawia, że ich działania są celne i skuteczne. Wnoszą wiele pozytywnej energii dzieląc się pasją do tego, co robią.

Dariusz Pawłowski

General Manager, Senses Restaurant

Skontaktuj się z nami!

Zarezerwuj szkolenie dla siebie lub zespołu!

    Jak wygląda konsultacja?

    Trzy etapy ikony etap 1

    Etap 1

    Przygotowanie

    Przed konsultacją postaraj się określić jaki masz cel biznesowy oraz w jaki sposób planujesz go osiągnąć. Zaplanuj wstępnie jaki budżet chcesz na to przeznaczyć. Jeśli posiadasz takie materiały jak brandbook czy opisana strategia marki, komunikacji lub marketingowa, to miej je pod ręką, lub prześlij nam jeszcze przed konsultacją.

    Trzy etapy ikony etap 2

    Etap 2

    Spotkanie

    Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia w formularzu, skontaktujemy się z Tobą aby umówić dogodny termin konsultacji. Konsultacja zwykle trwa około 60 minut i podczas niej razem z konsultantem omówicie Twoje wyzwania oraz potencjalne możliwości ich realizacji.

    Trzy etapy ikony etap 3

    Etap 3

    Oferta

    Zaraz po konsultacji otrzymasz od nas maila z podsumowaniem spotkania. Zazwyczaj przygotowanie indywidualnej oferty trwa od 7 do 14 dni. Do każdej oferty podchodzimy indywidualnie i precyzyjnie, dlatego nie chcemy robić tego “na szybko”. W czasie oczekiwania na ofertę pozostajemy z Tobą w kontakcie, wiec jeśli masz pytania lub dodatkowe przemyślenia to pozostaniemy elastyczni dla Ciebie