Okienko Inmarketingowe #6 – Budowanie wizerunku marki na przykładzie xawery miodowy
Odpowiednie zbudowanie marki to połowa sukcesu. Jak to zrobić i na co trzeba zwrócić uwagę doskonale wie gość 6. odcinka Okienka InMarketingowego – dr Tomasz Zawadzki z Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przedsiębiorca z obszaru handlu i marketingu.
Dr Zawadzki jest współtwórcą marki Xawerego i w filmie porusza takie kwestie, jak:
– Jakie mamy drogi do budowania pozytywnego wizerunku?
– Lovebrand, czyli jak sprawić, by klient pokochał naszą markę?
– Z jakimi wyzwaniami trzeba się zmierzyć kreując nową markę?
Poruszone zostaną również tematy merchandisingu, sponsoringu eventów i współpracy z popularnymi sieciówkami – Xawery sprzedaje swoje produkty w Fabryce Formy i sklepach SPAR.
Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.
Odcinek obejrzeć możecie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=zhg5Nh8-O9k&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=6