TikTok od podstaw – wykorzystaj potencjał najszybciej rozwijającej się platformy

PPC, Social media

Ciekawi Cię potencjał drzemiący w TikToku, ale nie wiesz od czego zacząć swoje działania?

Na szkoleniu dowiesz się jakie możliwości oferuje TikTok oraz jak rozpocząć pierwsze kroki w celu wypromowania Twojej marki w tym medium. Pokażemy Tobie co jest najważniejsze w działaniach organicznych, jakie aspekty są kluczowe do uruchomienia pierwszych reklam i jak skutecznie połączyć te działania ze sobą, aby były spójne i skuteczne.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Specjaliści ds. marketingu

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-4 osób

Czas trwania

4 godziny

Cele szkolenia

  • Wprowadzenie do platformy – na czym polega i na jakich mechanizmach się opiera.
  • Pokazanie uczestnikom jak poruszać się po aplikacji i systemie reklamowym TikToka.
  • Przedstawienie najważniejszych możliwości organicznych i reklamowych.
  • Uświadomienie uczestników, jak ważne są działania w mediach społecznościowych i jak mogą one wpłynąć na prowadzoną firmę.
  • Pokazanie (na przykładach) jak prowadzić skuteczne działania w tym portalu.

Korzyści dla Ciebie

  • Dowiesz się jak wykorzystać nowe medium do działań marketingowych.
  • Poznasz korzyści tworzenia contentu video i nauczysz się jak go stworzyć.
  • Nauczysz się tworzyć treści dopasowane do odbiorców na platformie.
  • Zrozumiesz, dlaczego warto być obecnym na TikToku.
  • Dowiesz się czym TikTok wyróżnia się na tle innych kanałów.
  • Dowiesz się jakie są możliwości systemu reklamowego TikToka i jak rozpocząć swoje działania płatne.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Co musisz wiedzieć rozpoczynając działania na TikToku. Część teoretyczna. [2h]

  • Wprowadzenie do platformy – jak działa i na co zwracać uwagę.
  • Kim są użytkownicy TikToka, czym się wyróżniają i jak do nich dotrzeć.
  • Organiczne możliwości platformy.
  • Jakie działania reklamowe oferuje platforma.
  • Jak rozpocząć działania – przykładowe strategie, ich wady i zalety.

Moduł 2. Wykorzystanie platformy w praktyce [2h]

  • Od czego zacząć działania na TikToku – dobre praktyki.
  • Jak tworzyć content organiczny i reklamowy.
  • Przydatne narzędzia.
  • Omówienie działań na przykładach.
  • Założenie konta reklamowego, podpięcie zasobów marki.
  • Poruszanie się po panelu reklamowym, zapoznanie się z funkcjami systemu.
  • Wstęp do ustawień kampanii reklamowych.
  • Ćwiczenia.
  • Q&A.

Trenerzy

inmarketing digital agency Aleksandra Habiera 1

Aleksandra Habiera

Jej specjalizacją w marketingu internetowym jest obsługa płatnych systemów reklamowych social ads oraz project management. Oczkiem w głowie są reklamy Facebook Ads, ale z chęcią rozwija się w innych systemach np. TikTok Ads czy Pinterest Ads. Nie boi się wyzwań, zawsze otwarta na nowości. Zwraca uwagę na najmniejsze szczegóły i dba o to, żeby wszystko było zrobione nie tylko dobrze, ale też estetycznie.

Poznaj mnie
Kinga

Kinga Sobkowiak

Specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych treści. Z marketingiem jest związana od ponad 3 lat i od samego początku kreowała interesujące, nieszablonowe treści - od strony wizualnej, jak i tekstowej. Obecnie pracuje w obszarze mediów społecznościowych i potrafi świetnie odnaleźć się w każdej branży - stworzy ciekawy content zarówno dla branży beauty, jak i przemysłu ciężkiego.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.