O przeszłości wyobrażonej i marketingu nostalgii, czyli w jaki sposób na nowo piszemy historię w marketingu [publikacja zewnętrzna]
Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszego Head of Strategy/ SEM Jakuba Gilge pojawił się na portalu nowymarketing.pl.
Zapoznając się z publikacją dowiesz się m.in.:
- dlaczego marketing nostalgii działa tak pozytywnie,
- przykłady marek, które użyły tego zabiegu w swoich kampaniach reklamowych.
Zapraszamy do lektury „O przeszłości wyobrażonej i marketingu nostalgii, czyli w jaki sposób na nowo piszemy historię w marketingu”
![O przeszłości wyobrażonej i marketingu nostalgii, czyli w jaki sposób na nowo piszemy historię w marketingu [publikacja zewnętrzna] O przeszłości wyobrażonej i marketingu nostalgii, czyli w jaki sposób na nowo piszemy historię w marketingu [publikacja zewnętrzna] | inmarketing digital agency](https://new.inmarketing.pl/wp-content/uploads/2022/07/O-przeszlosci-wyobrazonej-i-marketingu-nostalgii-czyli-w-jaki-sposob-na-nowo-piszemy-historie-w-marketingu.jpg)
