Okienko Inmarketingowe #10 – Na czym polega holistic customer experience w e-commerce?
Gościem 10. Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 18 sierpnia 2021 r. był Krzysztof Stola – przedsiębiorca, CEO Blue Owl eCommerce Software House, trener biznesu i wykładowca akademicki na studiach podyplomowych oraz MBA. Na co dzień zarządza spółką IT – Blue Owl.
Spotkanie poświęcone jest Customer Experience przedstawionym na przykładzie sklepów e-commerce.
Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.
Odcinek obejrzeć możecie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=Mnu5EROY2Qc&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=10