W 13. Okienku Inmarketingowym skupimy się na Black Friday, który jest kochany przez klientów i marketerów na całym świecie. Żeby jednak osiągnąć zamierzone efekty, niezbędne są odpowiednio wcześnie podjęte działania i starannie opracowana strategia marketingowa.

Gościem spotkania jest Jakub Gilge – strateg z wieloletnim doświadczeniem, który przygotowywał kampanie dla wielu sklepów internetowych. Opowiada między innymi o:

  • planowaniu budżetów,
  • przygotowywaniu kampani płatnych,
  • sposobach na udoskonalenie storny WWW,
  • planowaniu działań.

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.

Odcinek obejrzeć możecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=cxp7rL6QGvY&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=13