Okienko Inmarketingowe #17 – Marketing w branży dziecięcej
17. Okienko Inmarketingowe odbyło się 11 kwietnia, gościem odcinka była Weronika Pawlińska, założycielka sklepu dziecięcego online inspirowanego kulturą skandynawską – skiddou (link: https://skiddou.com/)
W trakcie godzinnego spotkania nasz gość podzielił się m.in. spostrzeżeniami, jak doświadczenie zdobyte w pracy w agencji marketingowej i zdobyte wykształcenie wpłynęło na stworzenie marki kiddou. Dlaczego skiddou odniósł sukces? Na co warto zwrócić uwagę przy współpracy z influencerem parentingowym? Dlaczego branża dziecięca to trudna branża i jak działając w niej budować komunikaty do grupy docelowej? Tego wszystkiego dowiecie z najnowszego odcinka.
Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.
Odcinek obejrzeć możecie tutaj: