Odpowiednie zbudowanie marki to połowa sukcesu. Jak to zrobić i na co trzeba zwrócić uwagę doskonale wie gość 6. odcinka Okienka InMarketingowego – dr Tomasz Zawadzki z Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przedsiębiorca z obszaru handlu i marketingu. 

Dr Zawadzki jest współtwórcą marki Xawerego i w filmie porusza takie kwestie, jak:

– Jakie mamy drogi do budowania pozytywnego wizerunku?

– Lovebrand, czyli jak sprawić, by klient pokochał naszą markę?

– Z jakimi wyzwaniami trzeba się zmierzyć kreując nową markę?

Poruszone zostaną również tematy merchandisingu, sponsoringu eventów i współpracy z popularnymi sieciówkami – Xawery sprzedaje swoje produkty w Fabryce Formy i sklepach SPAR.

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.

Odcinek obejrzeć możecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=zhg5Nh8-O9k&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=6