Okienko Inmarketingowe #9 – Marketing sportowy – dlaczego warto myśleć o nim poważnie?
Gościem 9. Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 5 sierpnia 2021 r. był Krzysztof Sikor – specjalista ds. sponsoringu sportowego, który na co dzień współpracuje z podmiotami sportowymi i odpowiada m.in. za realizację aktywacji sponsoringowych. To prawdziwy ekspert, którego wiedza na pewno zaskoczy nawet najbardziej naszego wymagającego widza!
Podczas rozmowy został poruszony temat marketingu sportowego oraz tego, jak działa i dlaczego warto pomyśleć o nim poważnie. W tym godzinnym materiale znajdziecie prawdziwe mięso, które pozwoli Wam dowiedzieć się więcej o tej ciekawej branży. I kto wie, może nasi młodsi odbiorcy zainspirują się do obrania takiej ścieżki kariery jak Krzysiek? 🙂
✔ Dlaczego ekspozycja logotypu jest ważna?
✔ Jakie są alternatywy do sportu?
✔ Jakie muszą być punkty styku między marką a sportowcem?
✔ Co daje digital w sponsoringu sportowym?
Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.
Odcinek obejrzeć możecie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=46ikwqlIYWI&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=9