8 pomysłów na post na Instagramie
Prowadząc profil na Instagramie bardzo ważna jest regularność w tworzeniu contentu. To właśnie odpowiedni content pomaga zaangażować odbiorców, poszerzyć zasięg czy zbudować konkretny wizerunek. A jakie posty publikować? Oto kilka pomysłów na post na Instagramie!
Infografiki edukacyjne
Infografiki są przyjemne w odbiorze i pomocne, a po ich zapisaniu w każdej chwili można do nich wrócić. To świetny sposób edukowanie odbiorców i przekazanie im ważnych informacji w czytelny i przystępny sposób.
Przeczytaj też: Grafika w marketingu – jak tworzyć skuteczne grafiki?
RTM-y
O Real Time Marketing wspominaliśmy na naszym blogu nie raz. Tak zwane RTM-y to super pomysł na post na Instagram. Warto jednak pamiętać, że zrobienie tego dobrze czasami jest dużym wyzwaniem. Ważne jest między innymi stworzenie posta w odpowiednim momencie. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Przedstawienie firmy/pracowników
Post na Instagramie z przedstawieniem danego pracownika pozwoli odbiorcom lepiej poznać zespół. Jest to też świetny sposób na pokazanie bardziej ludzkiej strony firmy.
Odpowiedzi na pytania
Zaspokajanie ciekawości odbiorców to jeden ze sposobów na tworzenie angażującego contentu. Być może otrzymujesz powtarzające się pytania dotyczące danego produktu lub usługi? Skorzystaj z okazji i odpowiedz zbiorczo za pośrednictwem postów.
Ważne wydarzenia
Jeśli dzieje się coś, czym można się pochwalić, to warto pokazać to właśnie na Instagramie! Każda otrzymana nagroda, jubileusz czy inny sukces to super pomysł na post na Instagramie.
Inspiracje
Nie zapominajmy, że Instagram to platforma dostarczająca masę inspiracji. Warto wykorzystać to, że ludzie szukają tam pomysłów na aranżację wnętrz, pomalowanie paznokci czy obiad.
Promocja
Dzięki publikacjom na Instagramie można dotrzeć do nowych osób, które być może wcześniej nie miały styczności z Twoją marką. Dlatego publikuj posty, w których przedstawiasz swoje produkty lub usługi w sposób zachęcający do ich wyboru.
Za kulisami
Kolejny aspekt związany z ciekawością odbiorców to życie od kulis. Czasami warto przemycić mniej oficjalny content, żeby pokazać firmę i pracowników z innej perspektywy. Mogą to być wszelkiego rodzaju szkolenia wewnętrzne, imprezy integracyjne czy luźne rozmowy podczas przerwy na kawę.
A jeśli szukasz pomysłów na posty na Facebooku, koniecznie przeczytaj nasz artykuł na ten temat: 10 przykładów postów, które możesz opublikować na stronie na Facebooku.