Mistrzyni researchu i miłośniczka gry słów. Marketingiem zajmuje się od ponad 10 lat. Pisze rozmaite kreatywne teksty – do social mediów, na strony internetowe, tworząc opisy na opakowania produktów czy specjalistyczne artykuły blogowe. Świetnie odnajduje się w każdym temacie i nawet z pozoru nudne zagadnienie ogra ciekawie słowem. Żadna branża nie jest jej straszna – pracowała na wyższej uczelni, w firmie medycznej czy w radiu. Zajmowała się także przez kilka lat Project managementem, obsługując największych zarządców centrów handlowych w Polsce.
Jej szerokie pokłady kreatywności świetnie odnajdują się w agencji inmarketing. Na co dzień swoje lekkie pióro wykorzystuje do tworzenia rozmaitych treści dla klientów agencji.
Absolwentka Filologii polskiej (spec. dziennikarstwo) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Ekonomii (spec. Publicystyka ekonomiczna i PR) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Po studiach postanowiła zdobyć zawodowy tytuł krawca, aby rozwijać swoją pasję, a tym samym szyciowego bloga i social media.